Fredagen har vaknat...

Godmorgon!

Fredagen har anlänt o dagen började kanon.axi sover över hos kusinerna o jag har hunnit ge dottern välling,som somnat om igen,samt hunnit vattna växterna o städat toan här nere.Nu väntar sugaren på mig o sen ska vi köra inom kusinerna o sen bär det av till Kulhuset med hela skaran.


Ikväll kommer Hanna Granne ed barn o an,o då vankas det 3 rätters,,jo då minnsann,har hittat nya recept so ska prövas.Har ju lite press på ig då Hanna e över gry i köket,så jag hoppas hennes smaklökar diggar ina ansträngningar!!

Förresten söndagen den 8 Nov ska jag sjunga i Vellinge Kyrka kl.17:00..Besök oss gärna!!
Ska ba sjunga en favorit låt,You raise e up...Kul kul!!


Tjiiing så länge o du vet väl om att du e värdefull???

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Aja, du är minst lika grym i köket... och jag är övertygad om att mina smaklökar gillar det. Köbemad hade med gått bra.

Jag är i kyrkan 8 november, lita på det!

2009-10-30 @ 09:52:03
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0