ja jag vet...

har fått på tryckningar från olika håll,så här e jag igen.
Torsdag idag o jag e ledig,älskar att bara jobba 3 dar/vecka,allt blir så ycket roligare då.
Har haft JÄTTE mycket att göra på jobb denna veckan,då kommer det dära in,Älskar att ha många bollar i luften,citatet so alla kör med...

För en vecka sedan var allt VÄRRE,fick åka akut in till Trelleborg efter att ha haft så ont i buken.
Efter besöket där blev jag o Jerry skickade till Storstan Malö,då de befarade Gallsten.Nu visade det sig att jag fått magkatarr.I vellinge befann sig Anna o Roger samt mamma o Hanna granne o passade barnen.Tack snälla ni so handlade o lagade at o la barnen...Ni betyder!!!
O som jag spydde,,,bara galla också jag ådde pytton.
Blev beordad vila o sen besök på VC. Så nu  e det ex med diverse mat o drycker för att kolla vad JAG kan o inte ska äta.Än så länge blir det mycket kokt mat o INGET kaffe utan bara te,o det verkar som det funkar,både idag o igår e det bättre i magen.


ANNArs då???
Med barnen o mannen e det bara bra,Minna trotsar o busar som vanligt,o Maxi e så lillgammal,nya ord o funderingar hela tiden.Guuud som jag älskar dem.

O Mannen då,jo han o jag har tatt tillfället iakt på kvällar när barnen lagt sig att tex bada ihopa o PRATA,,verkligen prata o diskutera..Tänk ljus eller druckit tee tillsamans o kollat film o varit tillsamans..SOM jag älskar honom..

 

Nu la jag precis på med Anna,svägerska,hon har satt ihop aktiviteter dessa dagar då ¨kusinerna¨har Nov lov..Blir lekplats ,clown o ansikts målning över nattning för Maxan,o imorgon Kulhuset..o sen e det helg!!!

 

Puss




Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Det var då på tiden lilla du!

2009-10-29 @ 09:50:34
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0