Jag e den jag e...Take it or...

Har varit mycket dessa dagar.Utan att gå in på det djupare,så vill jag bara säga att jag e måttligt irriterad o djupt besviken. Jag e som jag e,o alla Ni som tvivlar ni ska veta att jag älskar min lilla familj över allt annat o jag skulle kunna göra ALLT för deras skull. Jag har i alla år försökt att hälla ¨käft¨så att andra inte ska bli lidande o må dåligt o för att det inte ska bli ¨liv¨.Men ibland måste jag också få säga vad jag tycker,o säga ifrån när jag anser att något e fel.

Jag e långt ifrån perfekt,det vet säkerligen alla,jag måste också få va arg,sur,ledesen,bseviken etc etc,utan att få moral predrikningar.Jag kan inte va 100% glad alltid,varför ska jag???När ni andra inte kan leva upp till det???
Det e det som kallas att va människa o att vara mänsklig..

JAG,Linda Ann Håkansson,kan fanta mig också få känna,o få säga vad jag vill...
Jag ,Linda Ann Håkansson,kan också få gnälla o lipa för att jag tycker allt e jobbigt..,
Jag,Linda Ann Håkansson,kan också få skratta o MÅ bra.....,



Alla har vi våra dagar,o stunder då allt känns piss,eller allt känns underbart,så kan man känna utan att vara knäpp,det e vad det e att vara mänsklig.




I nöden prövas vännen.....Ni vet vem ni e....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch då det lät inge vidare..Klart att du ska få vara den du är..är det någon som har problem med detta så uteslut dom ur ditt liv....

Jag om någon vet hur det är med "I nöden prövas vännen"

Hoppas att allt blir bra iaf!!



Kramar

2009-10-07 @ 22:00:12
Postat av: Anna

Bra Linda stå på dig. Du vet att vi snyggingar är värda allt bra i livet!!! PUSS P.S Hälsa dina godingar!

2009-10-08 @ 08:12:31
Postat av: marie granne

ville bara skicka styrkekramar till dig Linda, känner dig inte jättebra men tycker du verkar super go!! Dina vänner är lyckliga att ha dig, hör ju lite via Hanna och allt jag hör om dig är enbart positivt många kramar mariegranne

2009-10-08 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0