Kryper i kroppen...

Idag har det mest varit en jobbig dag.Eller nja förrmiddagen var helt ok,hann damsuga o plocka undan,bädda o så.MEN sen kom efter middagen o jag körde Hanna till stan,o hann en runda på VB för att fika o handla lite höstmys till soffbordet,SEN skulle jag handla mat o då får jag sjukt mycket myror i kroppen,DÄR FANNS nämligen inga j-vla platser varken på Willys eller Toppen,alla människor i Vellinge måste ha handlat denna eftermiddag. Körde runt säkert 4 ggr men hittade ingen plats....JAg får panik i sådana situationer.Ungarna skrek o var otåliga o allt jag ville var att köra hem...
...Vilket jag också gjorde,,jag gör det aldrig annars,så jag behöver inga moral predikningar här,skippa det istället,Det blev köpe mat idag igen..skit äckligt o dyrt o jag har mått skit hela kvällen,,för att jag vek mig.....

MEN idag orkade jag inte hade fan ingen energi,,jag sjönk,,,o det kraftigt...



Imorgon e en annan dag......


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Amen lilla vännen... så är det bara iböand. Idag blir en bättre dag!

2009-10-02 @ 07:03:42
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: marie granne

så har vi det alla ibland, skönt o veta man inte e ensam!! Hoppas det är bättre idag kram mariegranne

stolt för hanna har hjälpt mig fixa en blogg jag med!!

2009-10-02 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0