Lollo bella donna...

....E mitt nya smeknamn på Minna. Varenda gång hon busar så säger jag det,knäppt va?? Att man kan få in en grej i huvudet o som bara kommer så där,tänker på att jag INTE ska säga det hela tiden,men likväl så säger ja det. Fast det kunde ju ha varit värre som typ,Fis,,eller bajsa bella donna..*ler*..


Ikväll har vi haft besök av söta mamma.Vi bjöd på pasta ,pappa gillar inte det så jag antar att mamma njöt,o lindas kyckligsås...smarrigt värre o en god sallad innehållande fetaost så klart vad annars???
Pappa njuter nog uppe på bärgarmötet i Stockholm,utan pastan.
 Lite kaffe o glass samt godis till barnen o så klart Doobidoo på tv:n o fredagen var i hamn. O hållt på att glömma alla ljus jag o (Maxi!!!) tänt,levande ljus ger en sån fin stämning.Man får en inre ro,o välbefinnade av just ljus.,man kan kalla mig ljusets barn,ja om man vill..

Dagens fråga:


Kommer ni ihåg ljusets barn???

Svar:?????

Första rätta svaret kommer att belönnas med ett pris,,,kom igen!!!

Imorgon e det kalas,o kalas..o så lite shopping emellan det,till födelsedags grisarna så klart...

 

Tack o hej,o hälsa din grej!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Kan inte svaret!!!

2009-10-10 @ 13:13:09
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Något i stil med att man varit mörker och blivit ljuset, tror jag iaf.

2009-10-11 @ 18:21:02
Postat av: Anna

Är väl något som läses när man döps. Är inte i kyrkan så ofta men är kanske inte det du tänker på ens.

2009-10-11 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0