Onsdag......

Dagen D var det idag.Gyn undersökning på Mödravården,o jag var super nervös. Tycker underlivs undersökningar e läbbiga,speciellt efter Minnas förlossning,blev ju synd så långt upp förbi livmodertappen. Jag vet ju att det inte gör ont men det e så läskigt o ¨varmt¨o ligga där o fläka upp sig.Men klockan slog 8 imorse o jag befann mig på den nybyggda vårdcentralen,o det gick hur bra som helst..Vad oroade jag mig för?? Tur var det i varje fall att jag  badade igår kväll,alltid skönt o känna sig ren,i sådana här situationer.

Dagen har gått till jobb,o vid halv 3 ko Anna o Sofia o Angelica.Hade fikabröd med sig o det fikade dem andra på jag höllt mig till en slätt kopp,ja i vet!! Fast grymt sugen var jag,måste jag medge.

Tjejerna ville hämta mina busungar så det fick dem o sen tog dem med sig dem hem o jag tog annas bil o stack dit efter jobb jag med.Blev bjuden på mat o trevligt samtal o sällskap,jag känner mig så välkoen där,o barnen trivs med kussarna.Minna ballade ju ut som vanligt,ibland undrar jag vad so händer i hennes huvud,varför kan hon inte vara glad istället för att vara så arg o sur hela tiden??
Kvällarna e ju värst ed henne,då e hon förstås TRÖTT också,får hoppas på en fin dag iorgon,pigga o glada...



TREVLIG KVÄLL,


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en trevlig kväll själv. Här är du alltid välkommen, det vet du. I ur & skur och moll & dur. Puss puss

2009-10-14 @ 21:07:08
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Våra döttrar verkar ha samma sjuka!

2009-10-14 @ 21:56:39
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0