Sko inköp..Puuuhhh

Skrev preci ett riktigt långt inlägg om sko inköp till barnen ikväll.Men jag loggades ut o nu e det fanta mig borta.
Kortfattat kan jag beskriva kvällens shopping,med världens bästa mamma o smakråd,med 3 ord:

SKRIK
GNÄLL
TRÖTTA BARN...

Minna visade sig från sin ¨bästa¨sida ikväll,fy sören va den damen kan skrika o bära sig åt.O inte fattar man vad hon vill  menar heller. Hon måste vara min dotter,no doubt about it,usch..:)

Minna fick i vart fall ett par lila skor från Din sko,blev förälskad i ett par Timberland skor från stadium som kostade skjortan,men efter mycket dreglande från min sida ,så lugnade jag mig när jag såg att det bara fanns ifrån strl 21,o Minna har bara 20,så det var inget att göra.TUR var det för min plånbok.

Maxan fick ett par goretec kängor från Stadium,super fina,men han skulel så klart också ställa till med en scen då han ville ha sina gamla bilar skor hellre än dem nya.Men han fick prövat dem o dem var ju enligt säljaren väldans ¨snabba¨då lugnade maxi sig o han bestämde sig för dem nya.

Minna skrek typ hela kvällen o inte ens när vi skulle pröva nya skor,som förövrigt e hennes favourit syssla,så var hon glad.Inget skulle hon o man begrep inte vad hon ville...

Vilken j-vla kväll,rent utsagt,men tack snälla mamma för dina råd o stöd,du e bäst!!!!


Minna somnade i bilen på väg hem,så hon nannar nu i sängen med sin tunika o fylld blöja,vaknar väl ändå vid 11 o skriker.
För i hel vecka nu har hon vaknat vid 11 o skrikit,o kan sen hålla på hela natten..Hon sover o skriker,o lugnar sig bara när hon får sova mellan oss. O inte ens då e hon helt lugn,inget konstig egentligen,men ACK så jobbigt....



Nu vill smabon ha datorn så jag får tyvärr lämna dig nu..Men tack för din tid!!


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Tack själv Linda. Hoppas natten blir bättre.

2009-10-13 @ 22:31:54
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0