Dagen D

Idag började Minna dagis. Maxan var lite ledsen över att mamma skulle va med Minna o inte med honom,men efter at hans fröken Marie tagit honom så hade han tystnat med ens ,nästan.Minna o jag hade sångstund med Victor,Solblommans sångpedagog,fast Minna var mest intresserad av alla stolar på dagis :)

Efter sångstunden blev det lek utomhus,jag satt o drack kaffe i lugn o ro medans Minna gungade med Malin,o verkade inte bry sig att jag inte var med.

Vid 11 hämtades Maxi o sen blev det lunch i stan med Tant Anna,som förövrigt ska passa mina barn 2 ggr nästa vecka,föräldramöte på båda barnens avd,så nu ska Jerry få gå med :),samt massage o teori för Kronan som ska uttöka körkortet med CE.TACK ANNA!!! Du ställer verkligen upp.

Jaha nu sover Minna i vagnen utanför efter mat o bus på dagis,tänk att kunna säga så även för henne.Maxi kollar Nicke Nyfiken på dvd,han fick en ny film igår av sin snälla mamma.
Annars händer det inget idag,skönt.


SEE YAA



Kommentarer
Postat av: marie granne

hej vilken fin blogg. kikade in (marie hannas granne) massa kramar

2009-09-01 @ 14:25:15
Postat av: Anna

Vi ställer ju upp för varandra!

2009-09-01 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0