Fikabesök!!!

Skrev ju innan att inget skulle hända idag,då kommer Faster Hanna o Farmor Ann-Britt på besök.Barnen fick varsin present,Maxan hade en precis likadann tröja som innan,dessutom på sig idag också :),men vad gör det???E ju bärgaren från Bilar filmen,o dessutom i större strl.Minna fick en JÄTTE söt tunika,precis hennes mammas smak(Läs min),blev så glad över denna..
Efter kaffe o viktväktare choklad(JAG höll mig dock o tog bara kaffe) o lite tjitt tjatt,så tackade damerna för sig.Var egentligen menningen att vi skulle gå ut då men Maxi blev så sur att jag totalvägrade gå ut..Nån måtta får det va,dessutom vet jag fortfarande inte varför han kinkade till det...antagligen trött o kanske en förkylning i kroppen då han hostade hela natten.

  Jaha nu kallar väl snart köket,diskmaskinen ska tömmas o middagen ska fixas,kul???Nopp men välbehövligt,så e det med det.





Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Farmor Ann-Britt är välkommen att lämna presentr hos mig också. Bra gjort med en slät kopp.

2009-09-01 @ 17:50:56
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Lina

Du e duktig med ditt släta kaffe Linda:)

Men va snällt av Hanna att fixa nått gott att kunna tugga på till nån gång:)

2009-09-01 @ 18:56:03
Postat av: Faster Hanna

hihi det var trevligt att vi fick komma <3



Puss

2009-09-02 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0