Igen???

Skulle precis stänga igen datorn o gå in o lägga mig sidan om kronan. Så kom jag o tänka på vad mysigt det lät..
Sitter på ovan vånningen  i mitt hus,MITT, o kollar på Sweet Home Alibahma..,myser i hela kroppen,älskar såna filmer,får mig alltid på bra humör,o får mig att tänka  efter hur bra jag har det.


...Tänk att jag Linda Håkansson,kan säga att jag sitter i mitt hus,med min kille,o med MINA barn,,trodde aldrig jag skulle få barn eller kille o aldrig HUS,,vad hände???

JAG E SÅ LYCKLIGT lottad...Tänk att få vara mig...




Jag e lycklig ,jag  e lycklig....

Kommentarer
Postat av: faster hanna

Aww vad gulligt skrivit syster :)<3



Kan jag komma sen idag?



Puss o kram

2009-09-09 @ 09:25:35
Postat av: Anna Liam

og härliga kännsla!

2009-09-09 @ 10:38:36
Postat av: Hannagranne

HAhahaha... alla vill ha det lika mysigt som du och din krona :-).



Allvarligt talat, du har helt rätt i det du säger.... man ska uppskatta det man har.

2009-09-09 @ 16:08:35
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: marie granne

så himla söt du var på fotot mariegranne

2009-09-10 @ 07:43:44
Postat av: Lina

Jättefint skrivit:)

Snygg du e på fotot:)

2009-09-10 @ 10:39:08
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0