Illamående...

Har knappt kunnat äta idag,allt har stått mig upp i halsen...blä..MEN förövrigt har jag hunnit med massa massa bokföring,jag e långt fram med allt o känner mig hel nöjd.

Har precis hunnit dammsuga hela nedanvånningen o nu satte jag mig här,Jerry o barnen e o handlar o ska hyra film igen,e så mysigt o krypa upp i soffan o mysa till det,med en brasa o en varm filt o en kopp rykande java på det. ,Inte sant???
Senare ikväll kommer Hanna granne o ska kaffe kaska sig,härligt uttryck va???Kom jag på så här en blåsig onsdagskväll.
För övrigt e jag LEDIG resten av veckan..Undrar vad som sker då?? Imorgon ska jag i vart fall inte klä på mig förens kl e minst 12,absolut!!!


Jaha hur mår Ni då???
Känner att hösten e på intågande nu,o för mig e den så välkommen!!!!


När löven faller av......

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hoppas du mår bättre nu. Kram

2009-09-23 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0