Inspelning...inskolning menar jag pågår...

Båda barnen var snor trötta o överjobbiga igår kväll,fjantade med maten o skulle inte leka fint när deras mamma plockade undan maten o diskade.MINNA hade nog gärna lagt sig vid 5 om hon fått,var så trött att hon satt o bara grät på golvet o orkade inget. Men jag måste få undan mat o disk innan jag lägger barnen,det värsta jag vet e när man kommer ner o ser allt framme,det funkar inte för mig.O som gräsänka,då mannen jobbar jour denna vecka,så får man klara allt själv. Minna fick i vart fall somna vid 6,o sov tll 7 i morse.maxan gick upp o la sig med kex o saft vid 7,sen sa jag till honom att när han fikat klart så skulle han i säng bums för att somna där.Dock trodde jag inte det skulle gå så lätt,hör honom uppe på rummet vid kvart i 8,o sen blir allt tyst,hör bara hans film..,när jag gick o la mig vid halv 10 ,låg han i sin säng o hade somnat...Min stora kille,andra veckan nu han somnar själv i sin säg,,mallig e jag.. över att ha klarat detta själv,då jag vet att han sover så mycket bättre i sin säng.

Barnen sov tills kvart över 8 imorse,dagis stod på schemat även idag.Inga problem o lämna Maxi idag,Minna spatserade in med Malin,o verkade bry sig mindre om jag följde med.

Vid samlingen idag så satt Minna nästan hela tiden hos mig,igår sprang hon rundor men idag verkade hon vilja göra som dem andra barnen,FRAMSTEG..

Vid halv 11 började damen o klia ögonen o då stack vi hem.Rester från Måndagen middag,lasange gick hem hos båda barnen.Maxi åt även upp min portion,detta blev således vår lunch idag.
Minna sover nu i sin säng o Maxi kollar tv o vilar.

Vid 14 kommer Faster Hanna o ska passa barnen så jag kan träna,o vid 16 kommer Minna fröken Malin med dotter o ska käka mat,blir nog grillad kyckling o sallad.

Så ser vår onsdag ut,,bara så Ni vet..

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Tack för idag syster :)<3 jag hade roligt med barnen som vanligt thihi.



Puss

2009-09-02 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0