Jeans

I går när jag hade lämnat barnen på dagis,stack jag inom Hanna Granne,för ett spontan besök o hennes goda kaffe,bara därför jag kommer Hanna!!.Hanna som älskar mina sådana besök,o alltid har nära till skratt,got to love her, följde sedan med mig till Mobilia som smakråd i min jakt på jeans. MAGIC heter mina nya godingar som fick ta plats i min garderob.MAGIC,e Kappahls nya smarta idè,jeans som håller in magen o lyfter röva,kanske inte passar allas smaker,men min föll den god i. Tuva Nofs,Hannas dotter,gjorde oss också sällskap,o fick oss att skratta,då ungen åt citron till lunch..Vem gillar det ??? Surt sa räven...

Blev som sagt jeans,lunch,o kopp kaffe o choklad pralin på Esspresso House efter besök på bla Hemtex o Lagerhouse,,fick även shoppat en vas o plast snitt blommor o en gigantisk skål som jag vid första anblick fullkomligt älskade,till min köks ö.
Hanna som förövrigt e övergrym på att komma ihåg rabatter här o där,hade 2 st 25 % rabatt på Kappahls som hon gav till mig,så jag fick 2 par jeans o en snygg scarfs för 815:-,,tack hanna!! Inne på H&M hade jag 50:- att shoppa för så Maxi o Eliott fick varsin mc tröja,grön så klart till bägge gossarna.

Barnen hämtades senare,o det ahde gått super bra med Minna idag,sovit 1,5 timme o ätit bra.
På kvällen var det föräldra möte,jag gick på Minnas avdelning o Jerry besökte Maxis. Allmän info på båda avdelningarna o lite pyssel.

Hemma hade Roger o Anna samt Ankan passat barnen båda sov gott när vi anlände. Men efter en stund så började Minna böka.
O vid 24 hade hon bökat länge nog,vi tog in henne i sängen o där tog vi tempen,39 grader o över ledsen. Hon bara skrek o fes hela tiden.Vi gav henne alvedon,fick ta flytande då vi inte kunde hitta dem nya gump pillerna,som jag varit duktig o köpt,men glömt vart lagt dem..Efter en stund somnar hon o vaknar i morse,ingen feber men trött o hängig.Maxi säger också att han har ont i magen o även jag mår lite kasst,kände redan igår kväll att jag frös o hade ont i magen,men det e också allt,inget mer.

Blev således inget dagis idag,kul,sista inskolningsdagen,o på måndag börjar jag jobba..ska jag behöva stanna hemma redan då???
Imorgon ska vi även ha möte på jobb,vi syskon,vi får nämligen från och med imorgon vars 25% av firman av pappa som ska dra sig tillbaka..Spännande,,hoppas bara inte vi blir sjukare..

JAJA ni nadra som mår bra får ha FREDAGSMYS!!! Vi andra också kanske...


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Nära till skratt, hahahahha!

Hoppas att ni kryar på er allihop, vårt fredagsmys har redan börjat.

2009-09-11 @ 10:21:44
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Mysig dag hoppas ni blir bättre

2009-09-11 @ 19:59:25
Postat av: Anna Liam

hoppas ni mår bättre snart! trevlig helg! kram

2009-09-12 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0