LYCKA!!!!!!!!!

Minna skulle ju som sagt va på dagis idag mellan 9-12.O morgonen började bra,vi hann klä på oss,bädda sängar o jag hann till och med duscha.Minna var super glad på väg till dagis,o skrattade o vinkade hela vägen upp till avdelningen.Väl inne vid över lämnandet så tog det ledsna över.Skrek som in o o kallade på mamma...DET GÖR ONT...,fast jag vet att det går över så skär det i ens mamma hjärta..

Maxan därimot var glad som en speleman,log med hela ansiktet,för vi skulle ju nämligen spendera hela förrmiddagen o bara göra vad han ville.
Först blev det Mimmas där vi åt frukost,maxi hann under den timmen vi var där,med en Toast en kaka samt en glass...,O så kollade vi barnprogram på tv:n,o pratade o skrattade som bara den..GUD va mysigt vi hade..
Hemma lekte vi med bilar,läste böcker o pratade bajs,en givande stund för oss båda...
Vi hann också med att lägga in en balja med nytvättade kläder o prata lite skit om resterande familjemedlemmar,alltid lika givade.

Minna hämtades upp kl 12,när vi kom åt hon fortfarande så vi väntade i hallen...
TYDLIGEN hade det gått jätte jätte jätte bra,hela stunden..Hon hade tystnat nästan direkt efter att vi gått..hade regt att dem gått in till dem andra så hade hon fått annat o tänka på...


OOOOHHHHHH vad glad jag blev....



Eftermiddagen spenderades hemma hos hanna granne o barn,som vanligt löste vi 3 världs problem,tur för er alla att just vi fixar detta..




nu väntar snart idol o mitt äpple med kanel puddrat över....Som jag delat i min äppledelare,blir sååå gott så ett TIPS ..om ni e sugna på något gott o vill hålla igen..




SNART E DET HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Tack för idag gumsi. Jag tog en påse vv-chips istället för äpplet.

2009-09-17 @ 20:36:52
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: patricia

Det bæsta med din blogg ær att man verkligen får reda på, i detalj, vad som hænder i ditt liv om dagarna. Vet inte hur, men du gør det så jækla bra! :)Nu ska jag jobba. Vi ses snart.. hoppas jag.. :)

2009-09-19 @ 09:33:13
URL: http://vaniljpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0