Måndag hela veckan

Hallo ja!
2 inlägg idag jag må va lite crazy idag,men skratta er lyckliga,,:)

Idag böjade dagen mycket bra,blev en dusch o kaffe o vi var i tid till dagis,o slapp stressa,härligt må jag säga.
Minna tystnade nästan direkt o Maxi sprang bara in,det gör ju inte saken sämre.

Jobbade hela dagen till 4 o sen hämtades barnen,inga större motgångar idag,inte.
Hemma bakade jag scones o fixade grönsaksoppa,o det gick ner hos alla.Speciellt MInna som först skulle skrika i 10 min,hon åkte ifrån bordet o fick ligga o skrika på golvet till slut brydde sig ingen o då kom hon o ville ha mat,åt en rejäll portion soppa o många scones. Hon hade knappt ätit på dagis så det kändes bra att hon fick magen full.
 Kvällen har gått i ett med bad,välling,mys o tvätt vikning o inläggning.Jerry e på körskola så jag e solo nu när båda barnen sover i sina sängar. 
KL 21:00 har jag en date,JK heter han,o vi ska se C.S.I...känner mig nervös,bubblar i magen,må det gå vägen :)Håll ERA tummar,gott folk!!

PUSS ALLA FINA!!! 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej, du är för rolig du!!!!!!!!!!! Ses på förskolan.

2009-09-21 @ 20:33:46
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Vem f-n är Jk? Aha..... kronan. hahahahhhahaha!

2009-09-21 @ 22:02:17
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0