Många tårar..

Shit va jag har gråtit dessa dagar.Detta dödsfallet berörde mig,det gjorde så ont.Förstår inte vad gud har i åtanke när han plockar tillbaka alla fina människor.. Jag har dessa dagar fällt så många tårar,o jag kan inte riktigt förstå varför jag tagit det så hårt?? Men det har jag o vad kan jag göra åt det????

Min familj o mina vänner har fått höra åtskiliga kärleksförklaringar,i olika former,man ska fanta mig säga det när man fortfarande kan. Nästa gång kan det va för sent,jag vet att man inte kan tänka så heller,men jag tycker det e viktigt att säga det många gånger,man mår bättre av att känna sig älskad. O som jag älskar Er min familj o vänner,tack för att jag får dela ert liv...



På dagis fronten slöppte det idag för lilltjejen.Hon har varit så förbannad o ledsen dem andra dagarna,o när jag hämtat henne har hon fortsatt här hemma o vräkt ut sin ilksa,o inget har hon ätit, bara surat.

Men....................Så idag,när jag kom o hennes fröken Rebecka sa att det gått jättebra,trodde jag hon skojade...,men man kanske inte skojar om något sådant??? I vart fall känns det så bra,väl hemma så har hon varit jätteglad o ätit som en häst.
Lät dem va ute när vi kom hem,o det älskar hon verkligen,blev lite spring ut o in för samtidigt gjorde jag middag,men det gick bra.Jerry kom hem i tid ikväll så han o jag har hjälpts åt med alla kvällssysslor o nu kan jag med god ro sitta o lata mig framför datorn,skönt??? KAN ni tro!!!

Imorgon o fredag ska jag vara mammaledig,men Minna ska ändå va på dagis,dagisets idè,då dem tycket att hon ska få komma in i det ordentligt,o det håller jag med om.
Ska lämna henne 9 o så ska hon va där till 12,så det e inte så länge.
Maxi därimot får inte va där så han o jag ska fika o leka med bilar,o det ska bli så skönt o få ägna tid till BARA honom o hans behov..Min mys kille,kan behöva mammatid,o han har planerat hela dagen....:)


På jobb går det bra,har fått gjort jätte mycket,o det har varit sån fin stämmning hela veckan,peppar,peppar,har verkligen trivts.


Ta vara på varandra,jag ska det...



Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Så sant, ta vara på varandra innan det är för sent!

Skönt att det lossnat för Minni, lilla tjejen har blivit stor.

2009-09-16 @ 21:57:07
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0