MYS!!!

Mys söndag har startat bra med nybakta frallor o gott kaffe till det. Minna har sovit väldigt oroligt i natt,så hon har fått komma in till oss 2 ggr,tror med mitt mamma förnuft,att hon drömmt om allt som sker i hennes liv nu.Händer ju så mycket hela tiden,kan inte va lätt för henne. Maxi därimot vaknade 7 i  sedvanlig ordning o klädde på sig direkt,ALLTID ska han ta på sig fort som in i.Inga myskläder här inte...

Hösten har kommit nu o jag älskar det,mys koftor som man kan kurra skymning i,o slippa svettas i tid o otid.Sommaren har varit lååång detta året så nu längtar jag efter hösten som har så vackra färger att erbjuda,VÄLKOMMEN,Kära du.


Söndag får se vad den har att erbjuda,saknar mamma så jag hoppas hon har tid för en besök!!





Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Du saknar din mamma, jag saknar dig!

2009-09-27 @ 22:25:49
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0