Oppps

Jerrys lediga helg o tiden har inte tillåtet mig att blogga. Skadade min vänstra stortå på Linneas kalas på Skattkammarön i Lördags. Jerry hoppade över ett massivt träbord +bänk som var så stabilia så att barnen inte kunde tippa av den,o välte bänken på min stor tå..Helt svulen o blå o jag grät som det sökte mig,grät o grät...vilade hela kvällen med vårt Klågerups sällskap som stannade över natten.Jerry fick laga mat o det sved i mig.Förr hade jag lätt kunnat sitta på röven o inte brytt mig om att göra något,men nuförtiden har denna damen ändrat sig.Jag måste plocka o göra saker annars kliar det i mig...
I vart fall blev det hamburgare o mys framför tv o fotbollen,attans spännande match,dock värkte det i min tå konstant så vid 11 gick jag upp o la mig.Dem andra hade somnat en stund senare.

Söndagen gick o den innehöll frukost,IKEA,där vi shoppade spottar till köket som SNÄLLA Magnus hjälpte oss med. Vi bjöd på middag på Ikea o fika sen här hemma,som tack för hjälpen.Dock hann dem inte klart med alla men Magne kommer en kväll i veckan,TACK snälla för hjälpen!!!

Idag e min tå fortfarande blå o röd,o svullen, foten svullnar också upp emellanåt,o naturligtvis e det Måndag o maxi har siminig på dagis så han ska inte hämtas förrän 2,MInna sover nu i sin säng.Hon blev hämtad kl 11.Lagom kul o köra fram o tillbaka till dagis,då jag knappt kan växla med min fot.Hade dock gått jättebra på dagis.Imorgon ska hon lämnas 9 o hämtas 12 efter lunch....spännande

Ikväll kommer söta Anna hit o ska passa våra barn,Jerry ska på körskola o jag ska få välbehövlig massage..


See Yaa

Kommentarer
Postat av: marie granne

hoppas det snabbt blir bättre med foten!! kram marie hannas granne

2009-09-07 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0