RUBRIK!!!

Tradigt o komma på rubriker känner jag. Minna har ätit på dagis idag o det gick bara bra. Hemma sov hon till ca 15:00.Var pigg sen men vid halv 5 börjar hon skrika som aldrig förr,jag har hört många skrik från henne o från maxi,vissa skrik e samma mellan barnen,men detta var något som jag aldrig hört.Hon andades knappt o bara skrek,blir aldrig stirrig över sånt annars men detta skriket gjorde mig NOJJIG,jag erkänner det.
Blev så nojjig att jag ringde hem Jerry,dock bara några minuter innan 5,men ändå,det gör jag aldrig annars...'
....Han kommer hem tar henne o hon tystnar..I rest my case,,,,

Var jätte jätte utmattad så jag tog en tupplur på sängen i ca en halv timme,innan jag skulle göra mig klar inför kläd partyt,MEANDI,fattade inte varför jag var så trött,,jag har klarat värre persar än det innan,utan att gnälla.

På partyt fick jag anledningen,ni vet det där RÖDA...Hade jag helt glömt bort,dock har jag kännt mig svullen o trött o haft väldig ägglossning,men trott det var nästa vecka..

Fick handlat en tunika till Minna o en brandbils tröja till Maxi på partyt.DEm behöver verkligen inte mer kläder nu,men kul att handla något,o skönt o komma hemmifrån.


Imorgon ska mina barn va på dagis båda mellan 9-14....o då ska jag försöka koppla av o mysa,,snart börjar hektiska livet,karriär o småbarns förälder med en man som jobbar alltid ...:) hur ska det gå????





Kommentarer
Postat av: Anna

Ja passa på att njut. Ska väl inte bli några problem du ska väl bara jobba 3 dagar i v till att börja med!!!!! LYX!!!!

2009-09-09 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0