Sova,sovit....

Mådde som sagt uruselt igår,så efter middagen så tackade jag för mig pussade barnen o gubben godnatt o gick upp o la mig för att¨vila¨en stund...,MEN alla som känner ig vet att jag inte kan vila utan bara sova..i min ungdom? så vilade jag konstant,har dock blivit MYCKET bättre på äldre dar.Hur som helst däckade jag i sängen o sov tills kl var 22,Jerry var uppe en stund o sa att han började kolla rullen o antog att jag inte orkade,alldeles rätt gissat....KL 22 så gick jag upp o gjorde ig i ordning för natten o gick sen in o somnade igen.

SOV 12 timar o när jag vaknade utsövd,trott eller ej. Illaåendet e över likaså nackontet,ikväll väntar rygg knådning,en rejäll sån hoppas jag.

Idag e det torsdag o 3/4 av Gränsgatan 3 e helt lediga,även dottern i huset so ska på dagis på fredag,en stund.
Känner för en hus dag idag,ser att hösten e på ingång,precis vad jag trodde ju...Kanske ska baka en äpplekaka???Har fått äpple av brorsan Rikard,så det kan väl användas.,tycker jag.


in dator e lite paj så vissa bokstäver fungerar inte,so tex bokstaven so koer efter L i alfabetet,därav att denna bokstaven fattas ibland i itt blogg inlägg,en bara ibland...Konstigt...



Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt du känner dig pigg!!! När är det äppelkaka!!!

2009-09-24 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0