Ägg-Linda!!!

God kväll i stugorna!!! Påskledigheten e äntligen här,o vi har för att fira detta ätit påskens första måltid!! Undrar hur många ggr denna påsk man ska äta ägg o sill??? Vi har faktiskt aldrig ätit ägg o sill hemma,utan bara borta,men idag kände jag för kokta potatis o ägg o sill,lax o västerbotten ost!! O extra gott var det för under hela dagen idag har jag endast druckit Alevo. Smakade bra att tugga någon mat faktiskt,fast jag blev mätt fort...:)

På jobb idag föreslog jag att vi skullel bjuda dem anställda på påsktårta,o det gjorde vi,men jag satt där med mitt pulver o log..o drömde mig bort till Egypten,gick faktiskt helt ok!!


Nä nu ska jag kolla Hanna Montana med mina barn o hoppas deras pappa kommer ehm snart så vi kan mysa alla!!

Trevlig kväll...Mina godingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0