Ännu en dag.

Onsdag idag o då har ännu en dag av veckans gått. Fick min röda vecka idag,så skönt om Ni frågar mig.Har kännt mig uppblåst o svullen nu några dagar så den var mer än välkommen. o bra taijmat så jag slipper den i Egypten.
Jerry fick hämta barnen tidigare idag,då Maxi var kass i magen,så dagis ringde.Jag passade då på att jobba till fem så jag hann med morgondagens sysslor,ja lite i vart fall,ifall jag behöver va hemma imorgon.Vi hade  i sånna fall tänkte dela dagen så jag jobbar till 12 o sen byter vi,vi får se hur Maxan mår.

Måste säga att byxorna kommer högre o höre upp,känns att magen minskat lite,även om vågen säger - 2 kg bara ,men skit samma då jag älskar känslan av att man blivit mindre,bara den e skön :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0