Gaaaahhh va glad jag känner mig :)

JAG KÄNNER MIG GLAD!!!

Var inom huset idag innan jag hämtade på dagis,o skulle hämta posten.O jag blev så glad för det hade hänt grejor! Golv i vardagsrum o kök,samt klinkers lagd under öppna spisen,så nu e det bara hall kvar o klinker en bit i hallen.O sen ska listor på o målning o tapetsering,men nu går det framåt,o blir så bra...

Stack inom huset igen när jag hämtat barnen o passade på att gunga o leka på lekplatsen en stund innan Jerry också kom förbi.
Så vi kunde kolla båda o barnen kunde leka av sig lite.Hoppas det snart e klart så vi kan flytta in.
Om en vecka sticker vi till Egypten o jag har blivit lovad att vi ska kunna flytta in inann,vet ej om jag tror det kommer ske men den som lever får se.

Hanna o Nicklas kommer i vart fall hem på Söndag,o i värsta fall får vi flytta hem innan det e klart för då kan vi ju inte bo kvar här.

Bokslut på jobb nu i dagarna,så idag hade jag besök av vår revisionsbyrå.Var inom jobb igår o jobbade några timmar så jag kune gå igenom i lugn o ro utan att bli störd av samtal o mail.
Vaknade vid 8 så innan barnen o mannen vaknat körde jag iväg.
Jerry skulle på fotboll vid 1 så jag var tvungen att vara klar innan,vilket jag klarade med bravur!

Efter en hektisk dag på jobb idag ska jag dra på mjukis brallorna strax o hoppas att barnen somnar tidigt idag,blev super sent igår efter en ledig helg,så jag hoppas dem e trötta.
Jerry e iväg o tränar fotboll ikväll s¨tv:n e min o dess soffa likaså ,kvällens tv schema,säkerligen lik resten av sveriges kvinnliga del,:

dating in the dark.
Despran
Cougar town...

Do I need to say more???





Kommentarer
Postat av: marie feldt

hahaha samma program som jag kollar på!!

kram marie granne

2010-04-07 @ 07:02:13
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0