I did it..

Jag klarade frestelsen,o hade jag inte gjort det hade jag antagligen inte skrivit ett jota om det. Men good for me,inte sant?

Idag e det söndag,o påskdagen.Jerry e med barnen på fotboll,o jag har huvudvärk,o tittar jag ut förstår jag varför.Vilket jävla väder,o hur kan vädret ändra sig så fort,igår sol o vårvärme,o idag regn o höstkusligt.?

Sitter i lugn o ro o hör regnet slå mot fönstret,o tycker det e så skönt att det e tyst,men ändå inte liksom,fattar Ni??
Bara naturen som hörs o det e skönt,ibland.Snart kommer vildbusarna igen o dem saknar man med deras ljud o skratt o bråk,deras ljud är också så skönt o höra,ibland :).


Idag blir det påsk middag hos svärisarna,ska bli trevligt o framförallt ska det bli kul o smaka Ann-Britts hemliga gryta.....



Ha en mys dag i regnet o koppla av snart kallar jobbet igen,för mig redan imorgon,då jag måste in o förbereda papper inför revisorns besök på tisdag,jaja bara att bita i det sura äpplet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0