Ikväll e suget som värst...

Har haft Anna o Roger här ikväll på middag.Maten var god o bestod av både för o huvudrätt. O det fick jag äta o jag var mätt o belåten efter att ha druckit pulver hela dagen,helt ok. MEN sen kom lösgodiset fram o suget dök upp,o till kaffet hade jag köpt kladdkaka o glass o då ja då kom det riktigt stora SUGET!!!!Kladdkaka o Linda  e liksom en himmelsk god kombo,som ett nygift par,som handen i handsken,HELT perfekt,med andra ord.(Ungefär som Loket o Bingolotto,för er som inte förstod mina symboliska liknelser). O idag fick jag svika....
Igår ,hos mamma ,var det också svårt,men ikväll ännu värre...Jag trånar fortfarande efter den,men jag har klarat mig än så länge o klarade till och med att sätta in den i kylskåpet efter att gästerna gått hem,utan att nalla en endaste bit....SO far so good....


Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för god mat och mysigt sällskap. Är fortfarande mätt, men så blir det när man äter för mycket. Vill gärna ha receptet! Krya på dig. KRAM

2010-04-04 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0