40 minuter kan göra mycket...

Vad man kan få mycket gjort på endast 40-minuter,ibland.Jag slutade tidigare idag då jag hade jobbat undan mycket o var lite att göra på jobb.Hämtade barnen tidigare o trodde jag skulle göra något snällt och att dem skulle bli glada,men så fel man kan ha ibland.Började bråka med det samma jag hämtade dem.Hade tänkt vara snäll o köra till Vellinge Blomman,föra tt at en fika o kolla lite nya ute blommor,MEN det smög sig när barnen betedde sig som dem gjorde.
Blev istället mat inhandling,o det funkade verkligen INTE idag...
Sur snopp o sur kiss,ja det sammanfattar nog vår tur till Willys rätt så bra. Sen kan ni säkerligen räkna ut resten själva,alla ni som handlat med små huliganer.

Blev så arg att jag körde förbi dagis o HOTADE med att lämna in dem där igen. Maxi undrade då vem som skulle hämta dem,o mogna Linda svarade -Skiter jag i,får Ni se....
Ibland rinner liksom bägaren över,o det kan sammanfatta mitt oerhört mogna svar till Maxi.

I vart fall så var det faktiskt skönt att sluta tidigare,för när klockan var kvart över 4 så var vi hemma istället för att jag hämtade barnen som det brukar vara,alltid nått.










Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte kul alls.

2010-08-05 @ 11:26:53
Postat av: marie feldt (fd jeppson)

förlåt jag ler men been there done that!! kram mariegranne

2010-08-05 @ 20:02:39
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/
Postat av: Hannagranne

Så drygt när barnen är på det humöret, men skönt att veta att det inte bara är mina....

2010-08-05 @ 20:21:45
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Visst kan det vara jobbigt när det blir så men när de sen somnat i soffan och man tittar på dem är dem ganska gulliga ändå. Kommer ihåg hur det kunde va.Man svarar inte alltid så moget, men som tur glömmer barnen det. De kommer ihåg det roliga man gjort. Kram gumman

2010-08-06 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0