Döden.

Dessa dagar som varit har varit dem värsta i mitt liv. En sån jädrans huvudvärk,o inga piller hjälpte.Jag e glad att jag lever,kanske överdrivet skrivet,men jag kände mig mer död än levande vissa stunder.

TACK till min söta mamma som jobbat för mig o hämtat o passat barnen,jag gråter när jag tänker på hur du ställer upp. Älskar dig!
O självklart tack till Jerry,som tagit barnen o kommit in med dem i mitt isolerade rum när jag behövt kärlek o pussar...

Nu ikväll har värken äntligen släppt o jag fick städ mani,o städade o skrubbade hela nedanvånningen.Jag o Minna tog på oss städrockarna o var flitiga utan att bli störda. Maxi var hos Elliot o Jerry jobbade..Tänk va effektiva man kan vara utan att bli störda av karlarna i huset :)

Men nu e jag trött, ordentlígt trött så nu ska jag gå o lägga mig o njuta av att slippa ha ont,FAN va skönt...

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

tack för kaffet,kram gumman

2010-08-13 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0