En halv vecka...

En halv vecka har redan gått på vår semester.O vad har vi då åstadkommit?
Jo i helgen var det bla mys med grannar,öldäcks invigning(barnen fick sova över hos farmor&farfar),o god mat så klart. Lite jobb hann jag med i lördags också,men naturligtvis strulade ekonomi programmet så det fick bli en syund på måndagen också.

Så i veckan har vi handlat mat,städat,o tvättat. Har rivit panelen i hallen,äntligen är den fula 70-tals grejen borta.Hade fösrt en idè med att måla den brn-svart,o resten vitt,men efter att duktiga Jerry målat en bit beslöt vi oss föra tt riva skitet.Så efter det fick vi,(Läs Jerry) spackla o spackla samt slipa ojämnheter,o nu målas det vitt överallt.Undrar hur många ggr det behövs?? I vilket fall som helst känns det väldigt klantigt av mig att föreslå detta samma vecka som vi åker på semester.Torsdag morgon sticker vi till Torpet,o det ska som sagt handlas,packas,o tvätats mängder,då vi ska vara borta på obestämd tid. Efter söndag så lämnar vi torpet men efetr det vet vi inte om vi sticker vidare nån annanstans...o kvar väntar hallen på oss,lagom kul...:)


O sen mår jag pytton,har nog åkt på en släng av vad Maxi hade förra veckan.Hosta,ont i kropp o hals samt nacke o huvud...o stökigt e här men vi e lyckliga vi e ju tillsammans hela familjen..LYCKA!!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Ge mig nycklarna så fixar jag hallen lagom tills ni kommer hem igen :)

2010-08-25 @ 13:37:53
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: MARIE FELDT

kramar marie granne

2010-08-25 @ 14:20:44
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0