Fin fina helg...

Halva helgen har gått,o jag njuter för fullo.Jerry e ledig o hela helgen med,sååå skönt!(Jag klarar mig bra utan honom också,så jag ska inte gnälla men det e faktiskt skönt när man kan dela allt).

Fredags övade jag i Torrlösa Kyrka med kantorn inför bröllopet på lördagen. Barnen blev hämtade på dagis av mormor samt Anna o kusinerna o sen körde dem iväg o fikade,Ni e så snälla som tog barnen.Själv slutade jag vid halv 3 o kunde i lugn o ro köra till Torrlösa kyrka.

När jag kom hem stod maten på bordet o vin glaset överlämnades till min hand,av Jerry som hämtat barnen o handlat samt fixat maten.TACK!!!

O så blev det så lördag!!!Denna inledes med en cykel tur till vellinge centrum o Björns,där vi var många som njöt av den sedvanliga frukosten,o idag var det många vänner som slöt upp KUL!!

På biken hem sen o då va det dax att fixa sig i ordning o köra till bröllopet. O va jag älskar att köra iväg i ordning fixad o vara så där små nervös,som jag alltid är förre.

 Det gick  FANTASTISK!!! Speciellt i Everything I do I do it for you,vilket flytt o så kul det var.Kantorn sa bak efter att det var så roligt o spela till en sån proffesionell sångerska,jag blev några extra meter längre,med dem fina orden. Vaktmästaren i kyrkan var så imponerad o sa att det lät fantastiskt,o att jag var citat: ¨så jävla bra¨,även fast man inte fick säga så i kyrkan...:). Jag tog i så mycket,ända från tårna att jag sträckte mig i nacken,men det var det värt!!
Hoppas brudparet blev nöjda o att det hade en bra fest,o att dem får leva lyckliga i alla sina dagar.


Väl hemma var det fullt hus när jag anlände.Vi passade Elliot över natten ,då hans föräldrar var på bröllopet.
Även Anders,Jenny,Emma,Andrè o Filip var här,vi saknade dock Roger o Anna o Ankan,som jag trodde skulle komma,men det blev nog en miss där,då Jerry var sursnoppig..Hoppas vi kan ta en annan dag med er..
Blev tacos o lite vin o öl,o godis till barnen,så klart det var ju lördag.

Nu e det söndag morgon o vi har hunnit äta frukost,städa baksidan,lägga i en amskin tvätt o jag har rensat tvättstuga..Effektiv blev man helt plötsligt,då barnen vaknade vid kvart över 7,bra med natt gäster ibland :)

Nu väntar vi på Hanna granne o Nicklas sen ska vi sticka över till Danmark o ladad upp förrådet inför semestern,o käka något gott i Danmark!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0