Klätterapa???? & VABBARE........

Ja det e dagens fråga,om ni läser min rubrik på detta inlägg. Maxi har pendlat från att ha 37,5-38,3 grader hela dagen.När febern har varit låg har han varit pigg,men när tempen åkte upp har han blivit sååå trött o ledsen.Allt han har tjatat om hela ´dagen är att han vill bli frisk inför lördagen,när han ska sova ho farmor & farfar. O jag har försökt att säga att det fixar nog sig,men det har han inte köpt..

Jag fortsätter detta inlägg idag,fredag,då jag inte hann skriva klart det igår,torsdag. Hanna Granne kom förbi o underlättade livet lite,barnen vart överlyckliga över att se nån annan än sin tråkiga mamma,så Hanna fick MYCKET uppmärksamhet o båda skulle mysa hos henne hela tiden.
Måste säga att jag e så glad över att ha henne som vän.Jag kan verkligen ringa om allt,världens patetiska lilla grej,eller världens största grej(i mina ögon),eller om barnens bajs konstistens e udda,ja verkligen om allt,då finns hon där o tröstar,och ger mig råd och ställer upp.Hon e min mamma med andra ord,det dem har gemensamt,är jätte mycket,både två e i vart fall oerhörda klippor i mitt liv,  FINA människor båda två.

I vart fall så klättrar jag oerhört mycket på väggarna,lite mindre idag dock,då jag fick vara social igår kväll.
O vet Ni idag börjar vår semester..allalalalallalalallalalala
Kl: 17,00 eller när Jerry trillar innanförr dörrarna,då börjar den :)
O sen längtar jag till imorgon då jag ska jobba några timmar på dagen,konstigt må ni tycka??,men jag måste in o fixa lite inför min semester,så är det o ha eget företag,o SPECIELLT då jag snarare har titulerat om mig från ekonomiansvarig till vabbare......Då jag nästan e mer hemma o tar hand om sjuka barn,än jag e på jobb...





PÖSS

Kommentarer
Postat av: Hanna Guillermo

Oj vad glad jag blir Linda.... Tack min vän!

2010-08-20 @ 17:58:55
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0