Köttfärslimpa deluxe...

Ikväll kände jag för att laga en ordentlig husmanskosts middag,efter sommarens alla grillningar o lätt mat. Så det fick bli hemma gjord köttfärslimpa med kokt potatis samt hemma gjord brunsås,o en sallad till detta så klart.O som vi åt!!! Barnen har aldrig ätit så här mycket,o var super nöjda o glada med sina insatser så det fick bli god glass till efterrätt,välförtjänt!

Annars har det varit jobb som vanligt,o jag har varit flitig o fått undan mycket.Bokföringen som jag gärna skjuter upp,men som är så skönt när den är gjord. Varför ska man våndas i onödan? Nä det får nog bli mitt nya valspråk,ta itu med sakerna redan när dem börjas kännas jobbiga.

I går kväll hade jag o Hanna Granne en mysig kväll på tu man hand :) Blev lilla torg o god mat o lite god dricka på det,vi hade  jättetrevligt o satt o skrattade åt alla andra som i våra ögon såg lustiga o roliga ut,frågan är egentligen hur vi själva såg ut,snygga så klart eller??
Faster Hanna var snäll o kom o satt barnvakt,då Jerry jobbade.

Till helgen är Jerry ledig hela helgen,vilket han inte varit på jätte länge.MEN då ska jag jobba,eller ja jobba o jobba ,ska sjunga på ett bröllop i Svalöv... Blir till att öva låtar nu igen o det ska bli sjukt kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0