Maxi sjuk!

Lille Maxan har 39 graders feber,idag. Han vart lite krasslig i Måndags då de ringde från dagis,men då behövde jag inte hämta honom.Men så i tisdags morse vaknade han o var sjuk,med hosta,ont i halsen samt feber.

Nu är vi på andra feber dagen,men trots allt håller vi modet uppe då det snart är semester.Jag känner dock mig som en magnet då Minna o Maxan hela tiden ska vara på mig,o runt mig.Puuhhh o inte blir det bättre av detta regnandet. Jerry kom hem vid 12 i natt,så avlastning eller lite vuxen snack har man inte fått heller...Tur jag har mina barn,som faktiskt e så stora nu att man kan föra ett samtal med dem,vilket jag tycker e så skönt :)

Nåväl det är som det är o dte finns inte så mycket jag kan göra åt det! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna Guillermo

Stackars er alla, framförallt Maxi... Hoppas att han är bättre imorgon. På fredag smäller det Mossi!

2010-08-18 @ 13:44:39
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0