Nästan klart ...

Nu e julklapparna nästan färdigköpta.
Blev en tur till Eko Hallen och nu fattas det bara en klapp under granen,men det löser sig i veckan,får vi hoppas.
Julafton firas på landet i Ö.Grevie,o där üte¨känner jag mig såå hemma,alltid,så jag ser verkligen framimot det i år.

Nu e det söndag kväll o slötittande på tv:n o framför dator.Huset luktar pepparkakor o vi fick mängder över,nån som är sugen?? Kom gärna förbi på en fika,kakorna hamnar nu i min ärvda röda Mazetti burk,som är jul i ett ord.


Trevlig Kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gullig du e! Värmer i hjärtat!!

2010-12-20 @ 10:02:47
Postat av: marie feldt (fd jeppson)

Hade tiden räck till nu vid jul hade jag gärna tittat in om på en liten pepparkaka. Kram Marie granne

2010-12-22 @ 21:35:11
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0