Ännu e det inte över...

Minna e fortfarade kass i magen,vägrar äta bara dricker,när ska detta sluta???
Jag e såååå trött på sjukdomar,att jag hellre blivit väckt varje morgon av en tjock svettig gubbe,än se mina barn lida.Hon  e så svag o trött,men så för en sekund så leker hon med Maxi o sen sätter hon sig igen i soffan o halvsover.
Måtte det bli vår snart,denna vintern har enbart varit pissig på alla fronter...¨

Maxi han e ju så trött på att va hemma,jobbigt när han inte kan göra något,dem e ju vana vid att det händer grejor hela tiden,o att man går på dagis o handlar mar etc,etc...
Han var jätte ledsen igår eftermiddag o jag tyckte så synd om honom,att jag lovade att vi skulle åka till Ikea på kvällen när Jerry kom hem o äta köttbullar o köpa doft ljus så alla baciller skulle brinna upp.

Vi hade en jätte mysig kväll då vi inte behövde tänka på bajs o blöjor,utan bara på att skratta o busa.Vi köpte ljus o lite plädar,så Minna inte ska behöva frysa enligt Maxi,o njöt av mys.


Väl hemma berättade Jerry att Minna bajsat ner sig rejällt o knappt velat äta något..O då blev man med ens super orolig igen...Nu känns det som om mina krafter e slut......



Sitter just nu i kö till vårdcentralen..återkommer


Kommentarer
Postat av: Anna

Tur du är stark! Pussa barnen från ANNA!!!!!

2010-02-25 @ 10:55:07
Postat av: Anonym

Skickar styrke kramar, hatar när barnen är sjuka man själv ,år sämre än dem för man vill bara över sjukdommen. Det går snart över hoppas ni får hjälp på vård centralen kram marie granne

2010-02-25 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0