Återrapport!!!

Återkommer nu som lovat,med info från VC att det e inget ovanligt att små barn,som Minna,kan vara sjuka upp till en vecka av maginfluensa.Och eftersom hennes immunförsvar inte e på topp efter alla sjukdomar denna vinter så e det alltså inget konstigt,så länge hon DRICKER!! O det gör hon så det enda vi kan göra e att vänta ut dessa baciller med vila,vila o åter vila samt lugn o ro,så jag gör alla rätt,enligt damen på VC.

Idag har jag faktiskt haft ork o lust med att fixa till lite här hemma,inget blir ju bättre av att hänga med huvudet (:) ) ,så jag har tömt köks ön o slängt massor,torkat av både här o där,samt lagt in nytvättat i skåpen 2 stora baljor e nu vikta o in packade.Vi har ätit frukost,eller jag har blivit serverad frukost av Maxi som varje morgon springer ner o förbereder o dukar fram,han e så duktig min kille,o ätit lunch.Minna har ätit lite frukost o lite lunch,så här snackar vi framsteg,de luxe...

Vi har lagt pussel,alla tre,o kollat film,o bråkat o pussats o torkat tårar....,o kramats.Speciellt Minna som e så mammig o gnällig för tillfälligt, kommer Maxi nära mig bryter hon samman o slänger sig efter mig.

Nu sover Minna o Maxi kollar barnkanalen o jag tänkte laga mig en kopp kaffe som jag kanske kan hälla upp i min nya Bruna termos...,Ikea e bäst!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

IKEAT!!!!!

2010-02-25 @ 14:38:31
Postat av: Ann-Britt

Stackars er det är jobbigt när barnen är sjuka. Kommer ihåg att man kände sig så hjälplös. Men det har en övergång, klen tröst men så är det.Det blir alltid lättare ju större de blir då man kan prata med dem. KRAM KRAM från svärmor/farmor

2010-02-25 @ 19:32:51
Postat av: Hanna (Elliot o Tuva)

Bruna termos var det ja!



Skönt att hon äter, om än lite.

2010-02-25 @ 19:41:02
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0