En bra dag!

Tänkte skriva något positivt för en gång skull.

Måndagen den 1/2,min son Maximilian namnsdag,har faktiskt varit en bra dag.
Jobbat o stått i o sen hämtning på dagis o kvällen har flutit på kanon.Ja just det båda barnen hade varit hängiga o haft lite feber på dagis,tydligen.Dem har båda riktiga räliga hostningar.Hemma fick dem hostmedicin o Maxi alvedon o efter middagen,som förövrigt var spagetti o köttfärssås,ville Minna gå och lägga sig.Hämtade en ny blöja o ren jamas o sen ska jag nanna mamma,som hon uttryckte sig. Ingen feber på nån av dem så Minna hamnade i säng o maxi som skulle få namnsdags fika senare,tog på sig favo pyjamasen som var ren tvättad(Fick en dinosaurie pyjamas av Elliot som var för liten för honom ) o när jag kom ner så hade han slocknat på soffan tjugo i 7.....
Får bli fika en annan dag istället :)



Jag då har varit riktigt redig ikväll,ser Ni.Undanplockat o ihop vikning av tvätt har stått på min schema o nu sitter jag här o tänkte faktisk ligga i soffan ikväll med gott samvete.Inte illa!!!! En kopp kaffe på det o inget gnäll,fint som snus!!!



Puss på Er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0