Ett nytt inlägg....

God eftermiddag!

Minna har precis sovit i 4 timmar o e super pigg,Maxi har sovit  en timme ca o verkligen vilat hela dagen.Hostmedicina har intagits samt youghurt i mängder känns det som..Så peppar peppar verkar dem må bättre nu,men som sagt man ska aldrig säga aldrig.

Läste mitt förra inlägg precis o vill förtydliga en sak,när jag skrev att jag önskade att nån såg o hjälpte mig menade jag symboliskt.INTE att nån av mina  nära skulle se för det vet jag att dem gör jag menade nått eller nån i en annan dimension.Man hoppas att det ska bli bättre o så vidare ibland behöver man ha lite extra hjälp o stöd från ¨Han¨där uppe,om han nu finns.Vet inte om jag tror på just gud,men jag tror på ödet o att det redan e förut bestämmt så all a¨val¨du har e egentligen redan valda....Man kan tro man väljer sina egna vägar men i själva verket tror jag att man väljer av en speciell anledning just den vägen.Låter flummigt men det e sådant här jag kan gå o tänka på vad allt ont som händer har för menning etc...
Det e det jag menar med att jag går o grubblar på o det kan nog bara jag själv komma fram till...


Nog flumm för idag,med för hoppning om en ljusare tid med friska barn o en piggare mamma,,,,,


Kommentarer
Postat av: Anna

Man ska tänka, funder, grubbla! Tänker på dig vännen. KRAM

2010-02-02 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0