Hemma igen...

Då var det en hemmadag igen, barnen e slöa o hostiga o förkylda,samt Maxi som sovit uselt inatt. Får ta en dag till o vila ut på så hoppas jag att dem laddat batterierna ordentligt så dem kan va på dagis imorgon.
Hemma händer det inte så mycket,Maxi ligger med täcke o kudde i soffan o Minna sover sen en stund i sin säng.
Hon blir riktigt glad över att få gå o sova ,då kan man inte va riktigt pigg.Har prel bokat en tid till på VC tills imorgon,så e dem inte piggare tills imorgon så ska vi dit.

Mina högar på jobb växer o klumpen i min mage likaså.Men försöker intala mig att det löser sig nog,måste gå på något sätt så man får bara gilla läget.
Man får som mamma sätta allt sådant åt sidan o koncentrera sig på barnen,bara deme mår bra o blir friska så ska nog jag klara mitt också.
Jag bara önskar att vintern o snön ska vara borta snart så allt skit försvinner har varit så mycket nu som hänt att jag känner mig så deppig.  Depp depp depp,o ingen att ordenligt prata ut om allt med,jag har mina stöttpelare men jag har så mycket skit i mig som jag vill få ut men vissa grejor e nog menade till att lösas själv,man får jobba med mycket under livets gång...Mycket med sig själv,sån e jag en grubblare som brukar lösa det mesta med mig själv,men ibland önskar man att nån skulle se o hjälpa till...men vem???



Djupa ord o tankar,känner att jag bara skriver deppiga inlägg,men som sagt jag tycker det e så skönt o kunna skriva av mig om hur JUST JAG känner mig JAG o ingen annan....



När allt e bra igen ska jag också köpa mig vita tulpaner,som Anna ,Hanna Grannes kompis,deme såg så fina ut så det ska jag unna mig..
Tulpaner o doftljus tha`s it får säkert mig på bättre humör :)




/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen!! Blir ledsen när ajg läser ditt inlägg är själv i en svacka just nu.

Du får gärna höra av dig ta en kopp kaffe eller så. min dörr är alltid öppen, precis sopn Hann älskar jag spontan besök. Hemma efter 3 på dagarna o utan gubbe 9,10 feb kram marie granne

2010-02-02 @ 13:05:23
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

kram på dig gumman. Efter regn kommer solsken, vänta ska du få se. Säg till om jag kan göra något, det hoppas jag att du vet.

2010-02-02 @ 15:14:50
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0