Inlägget försvann...

Skrev precis ett inlägg men det försvann när det var dax att publicera det...Skumt men så funkar väl bloggvärlden.

Har jobbat idag o hunnit med att vac barnen mot svinet för sista gången får vi hoppas.Båda klarade det bra o maxi satt tilloch med själv o kaxade sig.Han e innne i en ¨cool¨period när han ska fixa allt själv hann med att bråka med 2 st barn på bvc när vi satt o väntade efter vac....Kul

Ikväll efter middagen badade han o jag o satt sen o mös o kollade Halv åtta hos mig..Helt plötsligt var han liten igen i sin mammas famn,o för min del får han gärna vara det en stund till..Det går ju så fort att dem växer upp.

Då var snart måndagen till ända o snart e det väl fredag igen,veckor springer iväg tycker jag.

Ska försöka boka in en bio i veckan då jerry fick 2 st biljetter av en nöjd kund,nån som vill sitta barnvakt??? Hojta då till för allan del :)

tack för ordet!

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Jag kan sitta barnvakt, men helst efter att mina glyttar lagt sig vid 19.30. För sent kanske?

2010-02-08 @ 21:57:10
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0