Klockan e nu 19:00

O det e dax för Rapport,från Lindas värld:

Ikväll får vi bland annat följa Lindas dag med allt från jobb till dagis lämning----

God Kväll!!!!

Min dag började segt,var sjukt trött när klockan ringde o hade mer än gärna dragit täcket över huvudet o skitit i allt,men så e tyvärr inte verkligheten så vi tog tag i vårt liv o gick upp.
Lämnade barnen ovanligt sent idag,efter div utbrott o ting som man gärna slipper en morgontrött dag.

På jobb  har det enbart varit strul idag med anställda som e sjuka o inte klarar det o det,men likväl ska dem ha betalt,gaaah så har jag sagt mitt.

Hämtade på dagis o sen blev det en tur till Toppen för veckohandling,Toppen bjuder alla barn på banan vilket e super då barnen e trötta o hungriga efter en hel dag på dagis..Bra idè det dära Toppen.

Hemma hade Maxi bestämmt mat han hade längtat sen förra veckan på denna svår lagade middag,knappt jag fick till det men vad gör man inte för sina barn???
Ta fram kastrull,öppna konserv lägga innehållet varsamt i en kastrull o värma middagen på svag värme så att alla smaker bevaras,röra runt med kärleksfull hand o sen servera den med en god bland sallad o lite parmesan ost på toppen:TADADADH Raviollin blev superb....

Själv festade jag till det med färsk pasta fylld med svamp o god sallad till detta...Mumma så här en måndag.

Nu e dottern lagd o Maxi kollar tv o jag ska strax gå o dammsuga när Bollibompa e klart så jag inte stör,dammsugar påsen e i,,I`m ready!!!



Ta hand om Er

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att Maxi önskar mat han är stor kille! Visst var pastan god.... Ja vad ska man säga, anställda....

2010-02-16 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0