Kräksjukan igen...

Minna har flugit på kräksjukan igen,o jag bevar för hur detta ska sluta.Jag orkar inte mer sjukdomar nu. e så trött på att torka spyor o ligga på helspänn o inte kunna riktigt koppla av för kanske ska det va dax för en ny spya nu??

Började i natt,torkade först hennes säng o bytte lakan sen vår,så där lagom kul...mitt i natten.
Fortsatt i förrmiddags o tösen e så törstig hela tiden o hur förklarar man för en 1,5 åring att det inte e så smart att dricka??


Nu äntligen sover hon o hoppas hon får vila ut nu lite så hon orkar mera,o jag håller tummarna för att vi andra ska klara oss.



Kommentarer
Postat av: Marina

Hej vännen!

Jaha då var det dags igen,hade jag kunnat trolla så hade denna vintern varit över!!!

hoppas du slipper det denna gången....

kram på er!!!

2010-02-22 @ 20:31:47
Postat av: marie feldt

vet inte om det stämmer men enl dagisperonalen skall vi vuxna äta 10 vitpeppar korn om dagen då blir man inte kräksjuk kram marie granne

2010-02-22 @ 20:54:06
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0