Lax,javisst!!

Jerry hatar lax,har försökt tvinga honom innan men med dåligt resultat. Barnen älskar dock fisk o jag ska försöka äta det fler ggr än en per vecka,så jag köpte helt sonika det efter ett tips av Anna. Lagade lax med västerbotten creme o kokta grönsaker med fullkornspasta. jerry ringer hem o säger att han blir sen,ja ingen fara säger jag laxen e inte klar än,svarar jag honom.Lax blir hans fråga?? Ja barnen o jag gillar det så du får försöka säger jag då.
När middagen dukas fram kommer han hem lagom o lägger upp en portion,o trott eller ej han tar en gång till.Jag e i chock,snor gott var hans reaktion. E jag mallig eller e jag mallig??? Jag e det!!!
Väldans gott recept testa det gärna:

4personer 225*grader ca 25 min.

4 laxfilèr
1 lätt creme fraiche modell större.
ca 150g riven västerbotten ost
Salt o peppar samt kryddor


Blanda ost samt creme fraiche o bre på kotletterna som du lägger i en ugnsfast form.In i ugnen ca 20 min o sen serverar du den med självvalda tillval. Ex: Kokta grönsaker o pasta....


Bon apetit!!!!


Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Låter mumsigt

2010-02-16 @ 20:07:51
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Det lät, gott så det ska jag prova efter dagens kycklingwok. puss vännen!

2010-02-17 @ 11:12:47
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0