Lycklig....

Anna Bergendahl,e personen som gjort mig lycklig ikväll,o nä inget vin har jag druckit,men ändå kan jag skrika ut min LYCKA!!! Sån utstrålning hon har o en sån underbar melodi...Lätt den bästa ikväll o trots att jag inte hört förra veckans deltävling så vågar jag nästan säga att där har ni min favis.

O vilken dag vi haft,bakat x2ggr,både negerbullar o brownies med choklad glasyr,lagat fläskfilè med ugnsstekta potatisar,tilloch med skalade av mig,möblerat om, fixat ytterdörren(Jerry) o MYST!!!
 Minna somnade i soffan sidan om pappa o Maxi somnade innan han hunnit kolla mellan o käkat sina hemmagjorda ¨choklad bullar¨,tur vi sparade många till honom...

Detta har lätt varit en av mina bästa dagar på länge tänk så bra man kan må av att må bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0