Min prinsessa.....

Efter 2 stora portioner mat igår kväll,lagade barnens favorit rätt, så blev där med ens mer fart på Minna.O vem e lyckligare än jag?? Hade en låång fredags kväll med en frånvarande Jerry som var i Köge,Danmark,o hämtade en bil som skulle till Hässleholm,ja varför inte???
Hade en trött Maxi som hade ont i magen o somnade på soffan o en gnällig Minna som bara surade när klockan var 6 o det var dax att laga mat.Men vad gör man när man inte har något val? Man finner en utväg o det fick bli att Maxi vilade en stund o Minna fick sitta uppe på bänkskivan o va med mig att laga mat.O sen fick jag min belönning när maten var såå god o gick ner i e  hungrig o utschasad Minna,så glad man kan bli av det bara.

Hela kvällen  fortlöpte sen med 2 busiga barn,som dansade o sjöng o Maxi var så glad av att se Minna pigg igen att han gjorde allt hon ville,o det hör inte till vanligheterna inte.

Minna vägrade gå o lägga sig o trots att jag försökte flera ggr gick det inte.Hon hade sovit i över 3 timmar på eftermiddagen att det inte var lönt att fortsätta försöka.

Vi fick till slut lägga oss alla 3 i våra sängar o till slut somnade Minna,o då tar Maxi hennes hand o säger jag e så glad att du mår bra, min prinsessa....Då smällter man...så vackert sagt.

Jag vaknar lagom till kl.00:00 o finalen i curlingen o visst vann dem!!! Grattis sveriges damer,vilken bragd!!!!!!!

Idag har vi fortsatt hemma dag,Minna sover nu sin middagslur o grabbarna är iväg o bärgar.jag tänkte baka en kaka,så här en regning lördag o ikväll blir det MELODIFESTIVALEN!!!!
O nä jag e inte alls avoundsjuk på Mamma o Pappa o Roger o Anna med barn som ska in o kolla på genrepet nu på eftermiddagen,jag sitter hellre här o luktar på mina doftljus........


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot o Tuva)

Vad skönt att hon är bra igen, Maxis lilla prinsessa!

2010-02-27 @ 16:19:25
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: anna ( liam)

naaa så gulligt sagt!

skönt o höra att hon mår bättre!!

2010-02-27 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0