Nu var hälften gjord....

Maten  e undanplockad o en del i våra magar.Fisk funkar kanon hos barnen som åt med god aptit.Som belönning blev det glass till efterätt välförtjänat anser jag.

Måste berätta om vår tisdags kväll ju.Hanna granne kom som en ängel o passade barnen för första riktiga gången.Maxi har hon haft en hel natt o även Minna några korta andra gånger men det var första ¨riktiga¨gången.
Hade gått kanon med båda barnen ,så vi kunde koppla av i godan ro.Jag min klant hade sett fel på bio tiden o tog fel på en timme.Pga min korkhet,kan man säga så??,fick vi tid till att både fika o shoppa lite,o som ni vet tillhör ju detta mina favourit sysslor.Jag o min sambo gled omkring på varsit håll o med mig hem fick ,ett par jeans o en sjal samt en rea tunika till Minna följa.

O vid halv 8 började filmen,snabba Cash,som vi valt som film.En bra film helt klart men jag trodde mer på den.Joel,Frank Wagner i johan Falk filmerna,spelade med o han e ju bara så snygg..O duktig han e min nya läckerbit i film sverige...
Så stundtals var den riktigt bra framförallt då pga av Joel Kinnaman.
Vi valde att se flmen i Höllviken,vilket var första gången för oss o det var verkligen kanon,5 minuter hemmifrån o bra att parkera.

Hemma vid kvart i 10 o då satt vår barnvakt här o båda barnen sov,Hanna du har en tillgodo,yes you can count on it!!!



Så onsdag kväll o jag e jätte trött så jag antar att det blir en tidig kväll,men först måste jag se ¨Halv åtta hos mig¨. Har varit en tuff dag på jobb idag med mycket att göra,för mig.Men nu tar vi nya tag inför morgondagen,got to do it.


O glömde skriva att Hanna ,Faster,följde emd o hämtade barnen idag på dagis,o dem blev så glada.Blev ett kort besök idag då hon o hennes kompis skulle iväg o dansa,men det tar vi igen nästa gång.Välkommen åter.





Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Dä va la inget...

2010-02-10 @ 20:17:03
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Det var roligt att få träffa er, det var längesen:( jag kommer gärna snart igen:D<3.

Naw barnen är så söta, bra att dem gillar sin faster, för deras faster gillar dem thihi.



Puss o kram

2010-02-13 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0