Ny dator!!!

Idag söndag har vi äntligen fått tummen loss o köpt ny dator. O Jerry gick loss o köpte ny dvd o sournd system också.Hade pengar över sen i julas så vi unnade oss detta.
Så nu e allt inkopplat o faktiskt blev det mindre sladdar då detta ljudet tydligen skulle va bättre med 2st  högtalare istället för 4 som innan, då ljudet skulle hitat sig själv bättre med denna blue ray spelaren.Blue ray ska tydligen ge bättre bild o va framtiden...I dont know men sen vet jag inte så mycket!!Om just detta....


Annars har det varit en bra helg,var på spontan besök hemma hos Hanna o Nicklas i fredags som lsutade med att vi alla sov över efter vin,buzz,o vinterbadande i deras jaccuzi...Vi rullade oss i snön o drack sedan varm minto,e så skönt o lätt o va där....Hoppas vi får komma igen en annan dag.

På kvällen blev det köpemat o mys framför Melodifestivalen,med Malin o Andreas o Aminda o vi hade kul fast mellan var skit..Bara Jessica Andersson höllt måttet o ev Ola dem andra var inget för mig men sen e ju jag schlager skadad....Men så e det bara.

Idag söndag blev det brunch på Hilton med mannen o barnen o jag fullkomligt njöt av maten,egentligen var där fullt men dem ordnade 4 st fotöljer o så det löste sig o barnen åt gratis,så det var verkligen kanon o mycket gott.
Efter vår shopping så hämtade vi upp Vincent ,Maxis kompis,ssom varit o lekt här i eftermiddags.
Minna var så trött ikväll att hon somnade vid matbordet efter middagen,,Har aldrig hänt o såg så gulligt ut.

Summa sumarium så en bra helg......



Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Tack för en jättekul fredag. Bra med ny dator, då räknar jag med mer och tätare bloggningar nu då.

2010-02-07 @ 20:09:52
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0