Som jag slarvar...

Vad det så länge sen??? Ända sedan i onsdags??? Skäms på mig...

Så vad har hänt då???
Slutade tidigt i Fredags o hann med lite shopping o fika med mamma o 2 övertrötta barn på Mobilia.Väl hemma blev det middag o Let`s Dance men hela familjen somnade tidigt i soffan. Antagligen behövde vi sömn allihopa,för tidigt på lördags morgon vaknade vi o begav oss hela familjen till Björns där vi mötte upp Hanna Granne med dotter för en frukost.
Sen föreslog Hanna en tripp till Burlöv där vi shoppade lite mer,parfym o smink samt tunikor o scarfs fick följa med hem denna gång.Efter 5 timmar av shopping o trixande med Maxi som inte alls var shopping sugen samt lunch tackade vi Burlöv för denna gången o stack snabbt hem o hämtade lite pyjamas o dylikt för att sen bege oss till Roger o Anna i Ö.G.Där blev det god mat o bus för alla.Vi var många denna kväll till och med min storebror Rikard o hans 3 barn kom o åt med oss.Så trevligt o mysigt med nästan alla syskon o syskon barn samt mamma o pappa..Bara Anders med familj som saknades.

Maxi hade super kul med kusinerna o Minna busade med mormor o Anna samt kusinerna om vartannat.
Inte förrän vid halv 11 körde vi hem o då hade båda barnen varit uppe hela kvällen. I bilen hem somnade dem dock båda o med hjälp från mamma o pappa kunde jag bära in båda barnen o sen parkera bilen i garaget utan problem.

Idag söndag blir det städning o tvättning ,om jag nu kan hitta mina förbannade dammsugarpåsar??Vart har jag lagt dem????
En mysig frukost fick vi dock allihopa,det e dem små sakerna som räknas i livet,mysigt!!

Nä nu kallar alla maskiner på mig.......




Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Jag har samma söndagssyssla som du. Dammsugit, torkat golven och nu piper maskinen på mig för att lägga i en ny. tack för igår, shoppingpolare där!

2010-02-14 @ 12:25:26
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Linda

DU ska HA TACK!!!!! E så glad att jag har dig som delar samma humor shopping intresse!!!!:)

2010-02-14 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0