Trött dag...

Sa igår kväll att jag skulle lägga mig tidigt,men hamnade framför en spansk film,av alla,o blev fast.Kl slog 23:00 innan Linda somnade o sov sjukt djupt hela natten,så skönt.Hörde inte ens när Jerrys telefon ringde o han körde eller kom hem.Båda barnen sov i singa egna sängar hela natten,även det ett stort +-

Idag har jag jobbat o hämtat barn,lagat hemmagjord pizza med köttfärs,samt en sallad fixade jag till innan det var dax för bad o mys innan läggning.

Nu sitter jag här efter att ha plockat undan allt o röjt disk o annat skrafs-Tänkte laga mig en kopp kaffe o ta ett rån o sen bre lite mackor till´Jerry som e ute o jobbar,snäll blivande som man är.



Ha en fin kväll o morgondag .

Yours....Linda

 

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Blivande??? Ska ni gifta er?

2010-02-17 @ 20:35:15
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja precis, varför har du inte sagt något. Eller du börjar fixa mackor ihop om att han ska fria???

2010-02-18 @ 08:46:52
Postat av: Lina

Blivande?????

2010-02-19 @ 11:33:45
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0