Inga kommentarer...

God eftermiddag kära vänner!
Har varit hemma nu i 2 dagar o insett att får man bara vara frisk så kan allt annat kvitta.  Minna har haft feber o vait kass i magen så jag o barnen har hållt oss innomhus. Imorgon ser det ut som om jag äntligen får jobba har så sjukt mycket att göra så jag bitter nästan ner mina naglar,mycker mer än vanligt,fast har nu bestämmt mig att satsa på att fokusera istället för att jämra mig,om det funkar återstår att se.

O vad jag ser framimot vår resa i April,till egypten Maxi pratar jääte mycket om det hela tiden o jag längtar också tänk att jag ska iväg på lyx hotell med min fina lilla familj,bara vi en hel vecka. Något att se framimot denna mörka vinter.

På fredag slutar Jerry 12 o ska hämta barnen på dagis,så jag tänkte jobba länge då,jobbar egentligen bara till 2 men tänkte stanna ett bra tag så jag får jobbat undan lite. Bra idé va?? Ombytta roller,jag tänkte nämligen komma hem till dukat bord o fredags mys..


Nu kommer Maxan o vill mysa o vem kan tacka nej till det???


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra idé det där om fredagen.....

2010-01-20 @ 18:51:02
Postat av: anna (höllviken)

oh vad roligt me dett inlägg från dig.... hoppa sni snart blir friska, o komma hem till dukat bord e ju en super idé...=) kramen

2010-01-21 @ 13:00:17
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Dra på trissor, mossi har bloggat

2010-01-26 @ 12:33:10
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0