Huvudvärk.

Vilket jävla väder o vilken jävla huvudvärk. Hela natten har spenderats med att tycka synd om mig,har det hjälpt? Nä men med piller funkar det mesta.
Maxi blev hämtat på dagis igår innan lunch av sin kompis Vincent o pappa Fredrik,o fick sen leka av sig med vincents alla bilar.Samma intresse dessa två o lika varandra till utseendet, inget bråk dem emellan. Vincents föräldrar talar så väl om Maxi att han e så artig o väluppfostrad o det värmer mitt mamma hjärta något enormt.Min fina lilla kille,Maximilian,han e bara så bäst!!!

På kvällen hämatde vi Faster Hanna hos svärmor Ann-britt,på hennes salong Husie Hårhörna,o passade då på att klippa en total vägrande Minna,men i vart fall så blev tösabiden klippt,o så söööt hon  emed sin pannlugg o page..Lik sin mor skulle jag vilja säga :)

Vi käkade sen en sen middag på lyx ställen Mc Donald`s,blev en vatten o morötter som tillbehör till mig,o ja jag vet hamburgaren är inte nyttig,men det e faktiskt tillbehören som e dem farliga,så det e inte!!!

Väl hemma kom min trevliga vän(?),huvudvärken på besök,o efter att barnen somnat i sina sängar blev det nästan dax för mina ögon att fall ihopa med.Hanna hade gått när jag vaknade(!!!!) sorry Hanna,men du e ju praktiskt taget hemma hos oss också hoppas det e lungt!


Idag e det lite sämre väder därav av besöket från min vän,men skönt i kroppen ändå på något sätt.
Satt på lunchen innan o försökte hitat en bra present till Jerry som snart fyller år,jag vet vad jag vill i vart fall,en sen resa i aug.....Men men..vi får la se..:)



Kommentarer
Postat av: MARIE FELDT

Jäkla huvudvärk va?! Jag sitter på jobb med en rejäl själv.. hade den bara varit orsakad av en vinkväll dagen innan så är det väl ok, men inte!

Vist är det härligt att höra gott om barnen när de är borta! Ps mc donalds hamburgare är inte så farliga beroende på vilken sort du åt. kram marie granne

2010-07-06 @ 13:54:13
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0